Social media, a popularność firmy. Co dziś działa na rozpoznawalność?

d74233b03e8e8b4f10e5a75fbc341041Media społecznościowe (social media)- to znajdujące się w Internecie portale, blogi, fora tematyczne, serwisy i przeróżne społeczności. Okazuje się, że w czasach, w których bardzo istotne jest istnienie w sieci, tego typu przekaźniki informacji mają wielką siłę reklamową.

0e5f0a2e811ceca7bbb7ed71599aa4d4

Któż z nas nie słyszał o Facebooku, Twitterze czy Instagramie? Wasza obecność na tym blogu również wskazuje na znajomość specyfiki wymiany informacji i poglądów. Można spokojnie pokusić się o stwierdzenie, że mało jest dziś osób nie korzystających z międzyludzkiej formy kontaktów odbywających się on- line. Nawet seniorzy w dużej mierze pokochali sieć. Za kilka lat nie będzie takiego człowieka w cywilizowanych, rozwijających się państwach, który nie ma dostępu do Internetu.

4b5ee328c00c0d422d6857a5a1932d05Popularność Internetu zrodziła przed firmami nową możliwość- prowadzenia marketingu on- line. Jest to dziś jedna z najskuteczniejszych form reklamowania się. Ma to związek oczywiście z liczbą uczestników przeróżnych portali. Sprawą oczywistą jest, że im większy zasięg ma reklama, tym więcej potencjalnych klientów przyciąga. Co ważne, reklama w Internecie może kosztować grosze lub być całkowicie pozbawiona opłat- a mimo to być głównym filarem marki!

565e993aea02194be43960972aa00958Zmienia się świat, technika postępuje do przodu, życie ewoluuje na wielu płaszczyznach. Czy to dobrze? Być może tak, jednak nie należy zapominać o realnym świecie, który roztacza przed nami wiele możliwości- także reklamowych. Ja sama jestem zwolennikiem łączenia przeróżnych form reklamy- wówczas mamy pewność, że odbije się ona szerokim echem i przyniesie nam długofalowe skutki.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Reklama i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>